TestDomena
TestDomena
TestDomena
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
TestDomena

Eksperymentalna domena do testowania javy
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Techniki Nameczan

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin



Liczba postów : 44
Join date : 16/07/2015

Techniki Nameczan Empty
PisanieTemat: Techniki Nameczan   Techniki Nameczan EmptyCzw Paź 27, 2016 1:22 pm

Do nauki samemu

SAI SEI
Techniki Nameczan Mhg2f6
Opis: Technika defensywna, która leczy wszelkie rany kosztem ogromnej ilości Ki. Ale czego nie robi się, aby wywinąć się śmierci?
Wymagania: 40 energii,  -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt:
To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna



SHOCHI

Techniki Nameczan 2ch157c
Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
Można się nauczyć I poziomu od Kaishinów, lub Demonów.



MYSTIC ATTACK

Techniki Nameczan Fwnbdd
Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła +     szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna


CHOU MAKOUHOU
Techniki Nameczan 2eba0t1
Opis: Użytkownik gromadzi energię w sobie, po czym wystrzeliwuje ją z ust.
Wymagania: 35 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 8%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 6 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


Do nauki samemu bądź z trenerem:

BAKURIKIMAHA
Techniki Nameczan 214w1n4
Opis: Jeden z podstawowych ataków Nameczan. Użytkownik wyciąga prawą rękę przed siebie po czym podpiera ją prawą. W tej pozycji zostaje naładowana i wystrzelona energia.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 125% dmg
Użycie: co 3 tury, 5 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


CHIRUSHOTTO
Techniki Nameczan 2i8c45j
Opis: Technika, która uwalnia z obu rąk wiele pocisków Ki, które nie znikają, dopiero na odpowiedni gest "składają się" w jeden atak, ze wszystkich stron.
Wymagania: Fuzja 1; 200 energii; -22 pkt treningowe*; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 5 tur, max 2x w walce
UWAGA!!! Nie do uniknięcia (nie dotyczy: Barierre, Kiai, Shunkannido).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


KYODAIKA
Techniki Nameczan 2mziqfp
Opis:
Użytkownik przyjmuje formę olbrzymiego monstrum. Przemiana jest bardzo bolesna, lecz gdy się już jej dokona, wytrzymałość ciała gwałtownie wzrasta, jak również jego siła. Traci on jednak na gibkości i
zwrotności.
Wymagania: 130 energii; -32 pkt treningowe*; max -16 pkt z trenerem
Efekt: siła*3, szybkość/3, wytrzymałość +60 (900 HP więcej) koszt: -1200KI
Użycie: przemiana trwa do końca walki, lub do zniwelowania jej przez użytkownika
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna


Do nauki tylko z trenerem:

MAKANKOSAPPO
Techniki Nameczan Sy82o8
Opis: Potężna technika, którą stosują wysoko wykwalifikowani Nameczanie. Jej pole rażenia jest na tyle mocne, że z łatwością przewierca ciało nieszczęśnika.
Wymagania: 100 energii, max -20 pkt; gdy znamy chibi: max - 10pkt
Efekt: DMG=KI (max 45%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 50 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -10pkt
Efekt: DMG=KI (max 20%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


GEKIRETSUKODAN
Techniki Nameczan 2hekkd4
Opis: Potężna kula energii. Gromadzi się ją w dłoniach złączonych palcami po czym gwałtownie wypuszcza w stronę przeciwnika.
Wymagania: Fuzja 2, 650 energii, max -45 pkt; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 75%KI); koszt: - 105%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
   
Wymagania: Fuzja 1, 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -20pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna



TSUKURIKAESU HITOKASANE
(technika dostępna również dla Kaioshinów)

I poziom:
Opis:
Zregenerowanie nameczańskiego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 110 energii, max -5 pkt;
Efekt: Osoba dostaje strój nameczański koszt: -500 KI

II poziom:

Techniki Nameczan 2uzxu7b
Opis:
Zregenerowanie dowolnego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 220 energii, max -8 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny strój; koszt: -600 KI

III poziom (Inaczej Magic Materialization):
Techniki Nameczan Ezlkc4
Opis:
Jedynie dla najbardziej wykwalifikowanych Nameczan. Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot. Jedynie poza walką.
Wymagania: 300 energii, max -15 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny przedmiot; koszt: -1200 KI
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna


*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.

Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.

Nameczanie:
>Fuzja 1 x5
>Fuzja 2 x10
Powrót do góry Go down
https://testdomena.forumpolish.com
 
Techniki Nameczan
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Techniki Nameczan
» Techniki Bio-Androidów
» Techniki Changelingów
»  Techniki Ludzi
»  Techniki Androidów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
TestDomena ::  :: Techniki-
Skocz do: