TestDomena
TestDomena
TestDomena
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
TestDomena

Eksperymentalna domena do testowania javy
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 2.Aury Ziemian

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin



Liczba postów : 44
Join date : 16/07/2015

2.Aury Ziemian Empty
PisanieTemat: 2.Aury Ziemian   2.Aury Ziemian EmptyWto Lis 29, 2016 12:34 am

W przypadku ludzi co 800 PL można wybrać sobie dowolną aurę, nie ma wybranego schematu która pierwsza. To od Ciebie zależy jaką moc posiądziesz najpierw.


By osiągnąć pierwszą aurę potrzeba przynajmniej 1000PL. Do osiągnięcia dwóch: 1800PL, trzech: 2600PL i czterech: 3400PL.


Aura Siły
2.Aury Ziemian Aura_s10
Opis: Powoduje gwałtowny przyrost masy mięśniowej. Człowiek jest teraz niewiarygodnie silny, niestety traci on życie, nie będąc przyzwyczajonym do tak wielkiej mocy.
Wymagania:+800 PL
Efekt: Siła *3,5
-50 HP co turę.


Aura Szybkości
2.Aury Ziemian Aura_s11
Opis: Kończyny stają się niewiarygodnie zręczne, jak gdyby były po latach treningu. Człowiek z niewiarygodną szybkością porusza się po polu bitwy, niestety, również traci HP.
Wymagania:+800 PL
Efekt: Szybkość *3,5
-50 HP co turę.


Aura Wytrzymałości
2.Aury Ziemian Aura_w10
Opis: Mięśnie nabierają twardość skały, a wytrzymałość człowieka wzrasta w bardzo szybkim tempie, lecz płaci się za to swoim życiem.
Wymagania:+800 PL
Efekt: Wytrzymałość *3,5
-50 HP co turę.


Aura Energii
2.Aury Ziemian Aura_e10
Opis: Energia rośnie w nieprawdopodobnie szybkim tempie, dzięki czemu znacznie zwiększa się zapas KI użytkownika. Człowiek nie jest przyzwyczajony do tak wielkiej energii, dlatego ta niszczy go od środka.
Wymagania:+800 PL
Efekt: Energia *3,5
-50 HP co turę.


Aura Mistrzowska
2.Aury Ziemian Shot0011
Opis: Ostateczna aura Ziemian. Potężnie zwiększa wszystkie statystyki. Absolutne maksimum możliwości ciała człowieka.
Wymagania: 8500 PL
Efekt: Siła *8; Szybkość *8; Wytrzymałość *8; Energia *8
-100 HP co turę.
Osiągając Aurę Mistrza zanika możliwość używania pozostałych ludzkich aur.


Fuzja z demonem
2.Aury Ziemian Uub_fu11
Opis: Ziemianin walcząc niemal do śmierci i mając poważne rany dostaje pomoc od demona. Podobno każdy ziemianin jest reinkarnacją jakiegoś demona, ale niewielu dowiaduje się o tym. Demon chcąc pomóc swojemu lepszemu wcieleniu przylega do ran i wchłania się w ciało, dając człowiekowi większą moc. Czasem bywa tak, że to demon jest złą reinkarnacją człowieka. Bywa to bardzo rzadko. Aby zasłużyć sobie na taką szczególną pomoc demona człowiek musi posiadać w sobie coś więcej niż tylko moc. Musi być prawy i dzielny, a swoich zachowaniem sprawić by nawet demon stał się potulny jak baranek i był gotowy bronić dobrej sprawy.
Wymagania: Co najmniej jedna walka z demonem.
Wymagane 13 000 PL
W walce z demonem strata ponad 75% hp lub 95% KI.
Efekt: Siła*10,5; Szybkość*10,5; Wytrzymałość*10,5; Energia*10,5
Stały i jednorazowy efekt pomnożenia statystyk.
Człowiek może nauczyć się dwóch techniki demonów jako pół demon.
Za godzinę treningu dostaje 21 pkt.

UWAGA!!! Zanika możliwość korzystania z ludzkich aur.

Powrót do góry Go down
https://testdomena.forumpolish.com
 
2.Aury Ziemian
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
TestDomena ::  :: Transformacje-
Skocz do: