UWAGA!!! Half-Saiyanie mogą nauczyć się 2 ludzkich technik.
Do nauki samemu:
DODONPAOpis: Najprostsza i najbardziej przystępna technika ludzi. Polega ona na wystrzeleniu cienkiego promienia KI.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowych;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI);
koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury,
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) energetyczna
Do nauki samemu bądź z trenerem:ShiyōkenOpis: Atak polegający na zwiększeniu siły rażenia po przez dodatkowe ramiona dziwnie wyrastające z ciała.
Wymagania: 50 energii, -8 pkt treningowych*; max -4 pkt z trenerem
Efekt: siła*2;
koszt: -300 KI/turę;
Użycie: maksymalnie 5 tur,
Technika(atak) neutralnaTechnika(atak) fizycznaUWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami człowieka.
BANKOKU BIKKURIOpis: Polega na porażeniu promieniem Ki przeciwnika. To coś jak kopnięcie prądem. Tylko mocniejsze. Dużo mocniejsze.
Wymagania: 50 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: paraliż na jedną turę dmg = energia;
koszt: 110% dmg + 20% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: raz w walce, CD: 4 tury
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) ofensywno-paraliżującaTechnika(atak) energetyczna
KIAIOpis: Wszystkim Wam chyba ta technika jest bardzo dobrze znana. Za jej pomocą człowiek potrafi odbić dowolny atak KI, jeśli jest on pojedynczy.
Wymagania: 40 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: odbicie ataku energetycznego;
koszt: 50% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Uwaga!!! Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii to nie można go odbić.
Technika(atak) defensywnaTechnika(atak) energetyczna
ROGA FUFU KENOpis:Bardzo zaawansowana i niezwykle mocna technika. Użytkownik przemienia się w wilka o niewiarygodnej sile i zwinności. Zadaje bardzo dużo obrażeń gryząc i szarpiąc pazurami przeciwnika.
Wymagania: 50 energii; 70 szybkości; -18 pkt* (max -9 z trenerem);
Efekt: siła + szybkość + energia
koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3
razy w walce.
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) fizyczna
SHIN ROGA FUFU KENOpis:Ostateczna broń każdego potężnego ludzkiego wojownika. Polega na tym samym co jej poprzedniczka, lecz wilk jest jeszcze silniejszy i zwinniejszy. Używa również ki, by wzmocnić swe ataki.
Wymagania: Roga fufu ken; 120 energii; 150 szybkości; -18pkt;
Efekt: siła + 2*(szybkość) + energia
koszt: 105%dmg
Użycie: raz na 4 tury, 2
razy w walce.
UWAGA!!! Technikę można dopracować tylko i wyłącznie z trenerem.
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) fizyczna
Do nauki tylko z trenerem:SOKIDANOpis:Chyba najbardziej charakterystyczna dla ludzi technika. Na ręce tworzy się kula, którą po rzuceniu w przeciwnika można sterować, przez co atak staje się niemożliwy do uniknięcia. Oznacza to, że nie ma możliwości wykorzystania uniku ataku energetycznego. Kule zawsze trafią cel!
Wymagania: 50 energii, max -12 pkt;
Efekt: DMG = KI (max. 9%)
koszt: - 105%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 2 razy w walce. Można stworzyć 2 kule naraz, kiedy osiągnie się siłę, szybkość i wytrzymałość na poziomie przynajmniej 100
UWAGA!!! Nie do uniknięcia
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) energetyczna
SUPER DODONPAOpis: Ulepszona forma ataku. Zadaje znacznie większe obrażenia ale za to jej naładowanie trwa nieco więcej czasu.
Wymagania: Dodonpa; 180 energii, -40 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 65%KI);
koszt: 105% dmg
Użycie: co 4 tury, 2 razy w walce;
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) energetyczna
KIKOHOUOpis: Jedna z najlepszych technik ludzi. Człowiek ustawia dłonie tak, by przestrzeń między nimi tworzyła trójkąt a następnie wystrzeliwuje pocisk w tym samym kształcie.
Wymagania: 3 aury; 200 energii, max -15 pkt;
Efekt: DMG=KI (max 25%KI);
koszt: 95% dmg
(poprzednio 20 i 100)Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) energetyczna
SHIN KIKOHOUOpis: Dzięki tej technice człowiek może wystrzelić nie jeden a kilka pocisków KI lecz przesadzenie z ich ilością może doprowadzić go nawet do śmierci.
Wymagania: Aura Mistrzowska; Kikohou; 400 energii, max -40 pkt;
Efekt: DMG = 2*energia x ilość fal
koszt: - 9
0%dmg
(poprzednio 95)Użycie: co 4 tury, max 2x w walce,
MAX 10 FAL (nowość!)Technika(atak) ofensywnaUWAGA!!! Jeśli nie będziemy mieli wystarczająco KI na większą ilość fal to wtedy koszt zabiera nam z paska HP. Np. mamy 2000KI a koszt wynosi 2200 to ten nadmiar czyli 200 odejmujemy z paska HP.
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami człowieka.
Technika(atak) ofensywnaTechnika(atak) energetyczna
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.
Ludzie:>Fuzja z demonem x10,5