TestDomena
TestDomena
TestDomena
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
TestDomena

Eksperymentalna domena do testowania javy
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Techniki Saiyan i Half-Saiyan

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin



Liczba postów : 44
Join date : 16/07/2015

Techniki Saiyan i Half-Saiyan Empty
PisanieTemat: Techniki Saiyan i Half-Saiyan   Techniki Saiyan i Half-Saiyan EmptyPią Paź 07, 2016 8:03 pm

Do nauki samemu:

MASENKO
Wygląd:
Opis: Jest bardzo podobny do kamehameha ale jego moc jest znacznie mniejsza. Aby go wykonać trzeba podnieść ręce nad głowę, skumulować energię ki i wystrzelić ją w
przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


BURNING ATTACK
Wygląd:
Opis: Przy użyciu szybkości gestów rąk, osoba posiadająca tą technikę może z wielką gracją wystrzelić pokaźny pocisk Ki, który w kontakcie z wrogiem może roznieść na kawałki.
Wymagania: 50 energii, -6 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 105% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x walce.
Technika(atak) ofensywna


Do nauki samemu bądź z trenerem:

GALICK GUN
Wygląd:
Opis: Użytkownik odchyla ręce do tyłu i wystrzeliwuje ogromny pocisk Ki.
Wymagania: 65 energii, -10 pkt treningowych; max -5 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 100% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


BIG BANG ATTACK
Wygląd:
Opis: Żółto-biała kula/fala energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


BUSTER CANNON
Wygląd:
Opis: Fala energii wyrzucona z obu dłoni. Podobna do Final Flash z tym, że siła rażenia jest znacznie mniejsza ale za to nie wymaga tyle czasu na skumulowanie energii w dłoniach.
Wymagania: 180 energii, -22 pkt treningowych; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 90% dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna


Do nauki tylko z trenerem:

FINAL FLASH
Wygląd:
Opis: Jest to pocisk Ki o bardzo wielkiej sile rażenia. Użytkownik odchyla ręce do tyłu, a następnie gwałtownie składa je, po czym wystrzeliwuje pocisk energii.
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -17pkt
Efekt: DMG=KI (max 25%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna


HEAT DOME ATTACK
Wygląd:
Opis: Technika o dużej sile rażenia. Wyrzucony w górę przeciwnik zostaje zmasakrowany potężną falą KI wyrzuconą z obu dłoni.
Wymagania: ASSJ, 190 energii, max -38 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 19pkt
Efekt: DMG=KI (max 70%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 120 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -19pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna


FINAL SHINE
Wygląd:
Opis: Potężny być może najpotężniejsza pojedyncza fala energii w DB. Polega na wystrzeleniu KI z otwartej dłoni w kierunku celu jaki sobie obraliśmy
Wymagania: SSJ3/Mistic; 350 energii, max -50 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: 75%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce

Wersja Chibi:
   
Wymagania: SSJ2, 250 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -25pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: co 3 tury, max 5x w walce
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.


DRAGON FIST/RYŪ KEN
Wygląd:
Opis: Ostateczny atak saiyan. Zarówno fizyczny jak i energetyczny. Użytkownik dosłownie przebija się przez ciało oponenta. Przeciwnik zostaje sparaliżowany jakby uściskiem smoka, którego formę przybiera atak.
Wymagania: SSJ3; 450 energii, max -76 pkt z trenerem; gdy znamy Oozaru Fist: max - 38pkt
Efekt: DMG= siła +  (2*szybkość) +   KI (max 90%KI); koszt: 65%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.

Wersja Chibi:

OOZARU FIST/TSURANUKE
Wygląd:
Opis: Słabsza forma Dragon Fist. Efekt jest ten sam o ile trafimy na słabszego przeciwnika. Tym razem atak przybiera formę wielkiej małpy (Oozaru).
Wymagania: 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -38pkt
Efekt: DMG= szybkość +   KI (max 20%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.


POWER BALL
Wygląd:
Opis: Dzięki specjalnemu treningowi kontroli nad Oozaru, poznajemy technikę dzięki której w każdej chwili można wystrzelić kulę energii o podobnych parametrach fal jakie emituje światło księżyca w pełni. Wystrzelona w niebo imituje księżyc przez co każdy Saiyan posiadający ogon zamienia się w Oozaru.
Wymagania: 20 energii, max -8 pkt z trenerem
Efekt: zamiana na bezksiężycowej planecie w Oozaru; koszt: -300KI
Użycie: max 1x w walce (może być utworzone przed walką - trwa 10 postów w danym miejscu)
Technika(atak) neutralna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.


Wrodzone:

MOUTH BLAST
Wygląd:
Opis: Technika ta jest używana tylko i wyłącznie przez saiyanów przemienionych w Oozaru. Jest to promień energii który ładuje się w pysku olbrzymiej małpy. Sieje dość duże spustoszenie.
Wymagania: Transformacja w Oozaru; 20 energii.
Efekt: KI = DMG (max 45%KI); koszt: 60% dmg
Użycie: co 2 tury, max 5x w walce.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.


*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.

Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.

Half-Saiyan:
>Mistic x10,5
Powrót do góry Go down
https://testdomena.forumpolish.com
 
Techniki Saiyan i Half-Saiyan
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Techniki Nameczan
» Techniki Changelingów
»  Techniki Ludzi
»  Techniki Androidów
» Techniki Nameczan

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
TestDomena ::  :: Techniki-
Skocz do: